| Godina | Naslov | Autor(i) | Tip rezultata | Mp-kat. |
|---|---|---|---|---|
| 2024 | Развој академског сагоревања током пандемије COVID-19 – улога опажене социјалне подршке![]() | Малчић, Борка | Naučni članak | 22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22 |
| 2023 | Sociodemografske varijable kao korelati čitalačkih interesovanja i recepcije književnih dela učenika osnovne škole![]() | Gajić, Olivera | Naučni članak | 23M23 - Međunarodni časopis kategorije M23 |
| 2023 | Teacher education in the Republic of Serbia: challenges, possibilities, and directions for development, | Gajić Olivera | Poglavlje u monografiji | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
| 2022 | Children’s Right to Participation: How Do Students See It?![]() | Trbojević, Aleksandra | Naučni članak | 21M21 - Vodeći međunarodni časopis kategorije M21 |
| 2022 | Procena instrukcione intervencije u programima stručnog usavršavanja nastavnika kao motivacioni činilac njihovog profesionalnog razvoja![]() | Gajić, Olivera | Naučni članak | 23M23 - Međunarodni časopis kategorije M23 |
| 2022 | Валидација инструмента за процену наставних стратегија које подстичу стилове учења и саморегулацију даровитости![]() | Гајић, Милица М.; Бабић-Кекез, Снежана; Гајић, Оливера | Naučni članak | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
| 2022 | Mултикултурaлизaм кao сoциoистoриjски кoнтeкст интeркултурнoг учeњa и развоја интеркултурног курикулума![]() | Лунгулов, Биљана | Naučni članak | 23M23 - Međunarodni časopis kategorije M23 |
| 2022 | Impact of blended learning approach on students’ achievement and mental effort![]() | Dorocki Marina; Radulović Branka | Naučni članak | 22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22 |
| 2020 | The application of the BYOD (Bring Your Own Device) concept in industry and education: Implications for a change of university practice![]() | Trivunović, Bojana | Naučni članak | 24M24 - Vodeći nacionalni časopis kategorije M24 |
| 2020 | L'apprendimento basato sui problemi come strategia di insegnamento![]() | Gajić, Olivera | Monografija | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
| 2020 | Quality Paradigm in the Textbook Production: Comparative Analysis of The Biology Textbooks for the Eighth Grade of Elementary School![]() | Tomka Miljanović; Milica Gajić; Vera Županec; Gajić, Olivera Đ. | Naučni članak | 52M52 - Nacionalni časopis kategorije M52 |
| 2020 | Uczenie się oparte na problemach jako strategia nauczania literatury. Umiejętności literackie, postawy krytyczne, kreatywne myślenie![]() | Gajić, Olivera Đ. | Monografija | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
| 2019 | The implementation of mind maps in teaching physics: Educational efficiency and students’ involvement | Gagić, Zvezdan Z.; Skuban, Sonja | Naučni članak | 22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22 |
| 2019 | Challenges of initial teacher education in the context of higher education reform in Serbia![]() | Radulović, Branka | Naučni članak | 24M24 - Vodeći nacionalni časopis kategorije M24 |
| 2018 | Cognitive scheme as an innovative effective learning strategy | Radulović, Branka N. | Monografija | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
| 2018 | Razvoj dečjeg stvaralaštva i duhovnih vrednosti u korelaciji različitih umetnosti (književne, likovne, muzičke, dramske) | Gajić, Olivera Đ. | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
| 2018 | Interkulturalne kompetencije viđene iz ugla ljudskih prava - obrazovni diskurs | Gajić, Olivera Đ. | Poglavlje u monografiji | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
| 2018 | Cognitive schemes as an innovative effective learning strategy | Gajić, Olivera | Ostalo | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
| 2018 | Развој дечјег стваралаштва и духовних вредности у корелацији различитих уметности - (књижевне, ликовне, музичке драмске) | Гајић, Оливера | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
| 2017 | Art teachers’ competencies in the context of their involvement in school work and proactive role in the society![]() | Korać, Isidora | Naučni članak | 24M24 - Vodeći nacionalni časopis kategorije M24 |