Резултати

еНаука >  Резултати >  Challenges of initial teacher education in the context of higher education reform in Serbia
Назив: Challenges of initial teacher education in the context of higher education reform in Serbia
Аутори: Radulović, Branka  ; Gajić, Olivera; Španović, Svetlana  ; Lungulov, Biljana  
Година: 2019
Публикација: Education and Self Development
ISSN: 1991-7740 Education and Self Development (Russian Federation) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 14 br. 3 str. 34-39
DOI: 10.26907/esd14.3.04
Scopus-ID: 2-s2.0-85073725026
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=112752&source=eNauka&language=en
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/438322
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

9
SCOPUSTM
5
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.