Резултати
еНаука >
Резултати >
Challenges of initial teacher education in the context of higher education reform in Serbia
| Назив: | Challenges of initial teacher education in the context of higher education reform in Serbia | Аутори: | Radulović, Branka |
Година: | 2019 | Публикација: | Education and Self Development | ISSN: | 1991-7740 Education and Self Development (Russian Federation) Претражи идентификатор |
Издавач: | Kazanʹ : Centr innovacionnyh tehnologij | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 14 br. 3 str. 34-39 | DOI: | 10.26907/esd14.3.04 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85073725026 | URI: | https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=112752&source=eNauka&language=en https://enauka.gov.rs/handle/123456789/438322 |
Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | 24M24 - Водећи национални часопис категорије M24 |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.