2013Metabolic status in simmental dairy cows during transition periodĐoković, Radojica  ; Kurćubić, Vladimir  ; Ilić, Zoran Ž.  ; Petrović, Milun  ; Stojković, Jovan  ; Milošević, Božidar  ; Cincović, Marko  Naučni članak
2012The effect of interaction of systematic factors on milk performance of Simmental cows in standard lactation (✓)Petrović, Milun D.  ; Petrović, Milan M.  ; Skalicki, Zlatko; Bogdanović, Vladan  ; Đoković, Radojica  ; Rakonjac, Simeon  Naučni članak
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja
2012The influence of corn silage in dairy cows feeding on calcium, phosphorus and magnesium contents in the blood serum (✓)Stojković, J.  ; Ilić, Zoran Z.  ; Ćirić, S.  ; Ristanović, B.; Petrović, Milan P.  ; Caro Petrović, Violeta  ; Đoković, Radojica  Naučni članak
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja
2012Influence of lipolysis and ketogenesis to metabolic and hematological parameters in dairy cows during periparturient period (✓)Cincović, Marko R.  ; Belić, Branislava  ; Radojičić, Biljana; Hristov, Slavča  ; Djoković, Radojica  Naučni članak
2012Correlation analysis of milk production traits across three generations of Simmental cows (✓)Petrović, Milun  ; Bogdanović, Vladan  ; Đedović, Radica  ; Skalicki Zlatko; Petrović, Milan  ; Bogosavljević-Bošković, Snežana  ; Đoković, Radojica  Naučni članak
2012The effect on interaction of systematic factors on milk performance of Simmental cows in complete lactationPetrović, Milun D.  ; Bogdanović, Vladan T.  ; Petrović, Milan  ; Bogosavljević-Bošković, Snežana V.  ; Đoković, Radojica D.  ; Đedović, Radica R.  ; Rakonjac, Simeon Ž.  Naučni članak
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2012The Influence of biologically active supplement "Bioril" on performance of fattening lambsIlić, Zoran Ž.  ; Stojković, Jovan  ; Ružić-Muslić, Dragana  ; Caro-Petrović, Violeta  ; Petrović, Milan P.  ; Đoković, Radojica  ; Kurćubić, Vladimir  Naučni članak
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja
2012Relationship among blood metabolites and lipid content in the liver in transitional dairy cowsĐoković, Radojica  ; Šamanc, Horea; Petrović, Milun  ; Ilić, Zoran Ž.  ; Kurćubić, Vladimir  Naučni članak
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja
2011Evaluation of immunogenic properties of monovalent and polyvalent inactivated bovine virus diarrhea virus (BVDV) vaccinesKurcubić, Vladimir  ; Milić, Nenad  ; Đoković, Radojica  ; Ilić, Zoran  Naučni članak
2011Antibody response of beef calves to experimental monovalent and multivalent inactivated bovine viral diarrhoea virus vaccines as measured by indirect ELISA method (✓)Kurćubić, Vladimir  ; Petrović, Tamaš  ; Đoković, Radojica  ; Ilić, Z.  ; Petrović, Milun  Naučni članak
2011Effect of zeolite on the chemical composition of milk from Serbian spotted dairy cattleĐoković, Radojica  ; Ilić, Zoran Z.  ; Petrović, Milan P.  ; Pešev, S.; Ristanović, B.Naučni članak
2011The Lipids content in blood and liver of dairy cows during the transitional periodĐoković, Radojica  ; Šamanc, Horea; Ilić, Zoran S.  ; Kurćubić, Vladimir  ; Stojković, JovanNaučni članak
52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu
2011The impact of physiological condition on calcium, phosphorus and magnesium levels in sheep blood serum (✓)Stojković, Jovan  ; Ilić, Zoran Ž.  ; Milenković, Milinko ; Đoković, Radojica  ; Jašović, Boban  Naučni članak
2011A hematological profile and plasma proteins of three months old calves with clinical signs of bronchopneumonia (✓)Fratric Natalija; Ilić, V.; Gvozdić Dragan; Vuković, D.; Savić, O.; Jagličić, I.; Đoković, Radojica  Naučni članak
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2011Functional and morphological state of the liver in Simmental dairy cows during transitional period (✓)Đoković, Radojica  ; Ilic, Z.; Kurćubić, Vladimir  ; Petrovic, M.; Dosković, Vladimir  Naučni članak
2011The consequences of using mixture with buffers effects on some biochemical parameters in blood serum during the fattening of the lambs (✓)Jašović, Boban  ; Stojković, Jovan  ; Milošević, Božidar  ; Milenković, Milinko ; Spasić, Zvonko  ; Đoković, Radojica  Naučni članak
2010Effect of Minazel plus on performance traits in beef cattleDosković, Vladimir  ; Radović Vera; Bogosavljević-Bošković, Snežana  ; Đoković, Radojica D.  ; Petrović, Milun D.  Naučni članak
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2010Blood biochemical parameters and enzyme activity in beef cattle (✓)Đoković, Radojica  ; Ilić, Zoran  ; Kurćubić, Vladimir  ; Dosković, Vladimir  ; Jašović, Boban  Naučni članak
52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu
2010Review of investigations on influence of environmental chemical contaminants on hereditary base and reproductive capacities of landrace breed boars from pig farm center for reproduction and artificial insemination and biosecurity measures in Serbia (✓)Bojkovski, Jovan  ; Stanković, Branislav  ; Petrujkić T.; Petrujkić, Branko  ; Savić B.; Đoković, Radojica  ; Pantić I.; Turjačanin D.Naučni članak
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2010Effect of Systematic Factors on Calving Interval in Simmental CowsPetrović, Milun D.  ; Petrović, Milan  ; Đoković, Radojica D.  ; Dosković, Vladimir M.  Naučni članak