Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2024 | Efficacy of artificial intelligence chatbot in solving problems in general chemistry | Olić Ninković Stanislava ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Interactive content of the digital resource of the academic discipline as a “Point of Attraction” for junior students | Gabdrakhmanova Rashida G.; Mavlyudova Leila U.; Radulović Branka ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Comparative Analysis of Slovak and Serbian Teacher Mentors’ Views on Expectations and Challenges in Working with Mentees/![]() | Radulović, Branka ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2024 | Using a Longitudinal Trajectory of Pre-Service Elementary School Teachers’ Metacognition as a Quality Indicator of Higher Education![]() | Radulović, Branka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2024 | Enhancing students` knowledge and skills in stem education![]() | Radulović Branka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | An inexpensive way to introduce students to gamma spectroscopy | Arsenic, Ilija D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2024 | Impact of blended learning approach on the level of scientific reasoning in physics | Radulović Branka ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2023 | EXAMINING THE METACOGNITIVE ABILITIES OF FUTURE TEACHERS AT THE FACULTY OF EDUCATION IN BELGRADE - A LONGITUDINAL STUDY![]() | Radulović, Branka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Design and development of teaching materials aimed at mentor professional training | Alena Haškova; Radulović Branka ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2023 | Sociodemografske varijable kao korelati čitalačkih interesovanja i recepcije književnih dela učenika osnovne škole![]() | Gajić, Olivera ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2023 | Analysis of the new and previous biology curriculum for primary schools in the Republic of Serbia | Županec, Vera; Miljanović, Tomka; Pribićević, Tijana; Radulović, Branka ![]() ![]() | Научни чланак | 52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису |
2023 | Teacher education in the Republic of Serbia: challenges, possibilities, and directions for development, | Gajić Olivera ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Adaptation and Empirical Evaluation of the Questionnaire on Mentor Teacher Burnout | Radulović Branka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2023 | Problems and Suggestions for Teaching a Higher Course in Nuclear Physics![]() | Krmar, Marija D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |
2023 | The effects of blended learning approach on student motivation for learning physics | Radulović Branka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2023 | Using escape room in supporting learning in STEM courses: an example of an escape room in general chemistry | Olić Ninković Stanislava ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Impact of Structural Inquiry-Based Learning Approach on Future Teacher Performance![]() | Radulovic, Branka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2023 | Outdoor Science Approach with Peer Tutoring at University Level as an Example of Implementing Sustainable Development Strategies![]() | Radulović, Branka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |
2022 | Teachers' opinions about elitism in gifted education | Radulovic, Branka N ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2022 | A Cross-Country Comparison of Students’ Graphs Understanding and Perceived Mental Effort![]() | Radulović Branka ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности |