Резултати
еНаука >
Резултати >
Examining The Metacognitive Abilities Of Future Teachers At The Faculty Of Education In Belgrade - A Longitudinal Study

Назив: | Examining The Metacognitive Abilities Of Future Teachers At The Faculty Of Education In Belgrade - A Longitudinal Study | Аутори: | Radulović, Branka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2023 | Публикација: | EDULEARN23 Proceedings | ISSN: | 2340-1117![]() ![]() |
Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-84-09-52151-7![]() ![]() |
Колација: | vol. 1 str. 1525-1528 | DOI: | 10.21125/edulearn.2023.0473 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/785117 | URL: | https://library.iated.org/view/RADULOVIC2023EXA | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz CrossRef-a) Mandić, Danimir | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.