Резултати 1-20 од 85
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2024Social media as determinant of green products purchase: the moderating role of green concernFilipović, Jovana  ; Šapić, Srđan  ; Zdravković, StefanНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2024The role of national culture and lifestyle in shaping consumer behaviorMarinković, Veljko  ; Lazarević, Jovana; Šapić, Srđan  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2024Аktivnоsti prеduzеćа u Srbiјi nа društvеnim mrеžаmа - еmpiriјskо istrаživаnjеŠapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Social media and corporate image as determinants of global and local brands purchase : Moderating effects of consumer openness to foreign culturesFilipović, Jovana  ; Šapić, Srđan  ; Dlačić, JasminaНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2023Animozitet kao determinanta kupovine domaćih i inostranih brendovaŠapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023The influence of the motivational factor of cultural intelligence on the acceptance of foreign brands in the Republic of SerbiaŠapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  ; Zdravković, StefanНаучни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2022Consumer Lifestyle Forming Under the Influence of National CultureŠapić, Srđan  ; Lazarević, Jovana  ; Marinković, Veljko  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2022UTICAJ KVALITETA WEB SAJTA NA KOGNITIVNE I AFEKTIVNE STAVOVE PREMA ORGANSKOJ HRANIKocić, Milan  ; Šapić, Srđan  ; Sofronijević, Katarina  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2022Uticaj nacionalnog identiteta na kupovinu domaćih proizvodaŠapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021The effect of country - of - origin image trough quality, design and attractiveness related to product on consumer loyaltyŠapić, Srđan  ; Lazarević, Jovana  ; Filipović, Jovana  Научни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2021Uticaj korporativne društvene odgovornosti preduzeća na kupovinu domaćih i evropskih proizvodaŠapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020The impact of consumersʼ traveling and media activities on consumer behaviour towards purchasing global brandsFilipović, Jovana  ; Šapić, Srđan  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2020Analiza socio-psiholoških faktora potrošačkog etnocentrizma - moderatorski efekat nacionalnog identitetaZdravković, Stefan; Šapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2020The raspberry commodity exchange in Serbia: An exploratory research of producers' attitudesŠapić, Srđan  ; Jakšić, Milena  ; Stojković, Dragan  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2020Uticaj demografskih karakteristika potrošača na percipiranu vrednost evropskih brendovaŠapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Uticaj putovanja potrošača i prisustva brendova u medijima na stavove i namere potrošača prema kupovini globalnih brendovaŠapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Uticaj prestiža i materijalizma na kupovinu evropskih brendovaŠapić, Srđan  ; Golo, Jovana S.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Consumption in fast-food restaurants in Croatia and SerbiaŠapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  ; Dlačić, JasminaНаучни чланак
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису
2019THE EFFECT OF A PRODUCT'S COUNTRY OF ORIGIN ON THE CUSTOMER LOYALTY CREATION PROCESSŠapić, Srđan  ; Kocić, Milan  ; Sofronijević, Katarina  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2019Creating consumer loyalty in the field of using over-the-counter productsŠapić, Srđan  ; Kocić, Milan  ; Radaković, KatarinaНаучни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја