Резултати

еНаука >  Резултати >  The influence of the motivational factor of cultural intelligence on the acceptance of foreign brands in the Republic of Serbia
Назив: The influence of the motivational factor of cultural intelligence on the acceptance of foreign brands in the Republic of Serbia
Утицај мотивационог фактора културалне интелигенције на прихватање страних брендова у Републици Србији
Аутори: Šapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  ; Zdravković, Stefan
Година: 2023
Публикација: Теме
ISSN: 0353-7919 Teme Претражи идентификатор
Издавач: Ниш : Универзитет у Нишу
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 47 br. 4 str. 957-973
DOI: 10.22190/TEME230515059S
VBS COBISS: 138702857
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/138702857#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/895996
URL: http://teme2.junis.ni.ac.rs/index.php/TEME/article/view/1832
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.