Претрага
Резултати
Moć velike priče (✓) [2023]
Bojanić Ćirković, Mirjana![](/image/people_icon_ico.png)
![](/image/organisations_icon_ico.png)
Моћ лексике медијског дискурса у креирању и учвршћивању ставова према мањинским групама (на примеру вербалне дискриминације ЛГБТ особа) [2023]
Јовановић, Јована![](/image/people_icon_ico.png)
![](/image/organisations_icon_ico.png)
The power of attraction: so ADJ as to V construction and its collexemes (✓) [2023]
Tošić Lojanica, Tiana![](/image/people_icon_ico.png)
![](/image/organisations_icon_ico.png)
Iskazivanje zapovesti, podsticaja, uputstava u govorima Kosovskog Pomoravlja (✓) [2023]
Trajković, Tatjana![](/image/people_icon_ico.png)
![](/image/organisations_icon_ico.png)
The interplay of impoliteness and power in Serbian political debates – A case study [2023]
Bacić, MilicaМетафорична значења животињских назива у функцији изражавања моћи у српском лексичком систему и јавном дискурсу [2023]
Новокмет, Слободан![](/image/people_icon_ico.png)
![](/image/organisations_icon_ico.png)
MOĆ I FUNKCIJE METAFORA U PANDEMIJSKOM DISKURSU (✓) [2023]
Silaški, Nadežda![](/image/people_icon_ico.png)
![](/image/organisations_icon_ico.png)
Weaponized narrative as a socially symbolic act in Frank Herbert’s novel Dune (✓) [2023]
Penezić, Jelena![](/image/people_icon_ico.png)
![](/image/organisations_icon_ico.png)
МАНИПУЛАТИВНА МОЋ ДИСКУРСА ПОЛИТИЧКОГ СПОТА У ПРЕДИЗБОРНИМ КАМПАЊАМА [2023]
Слијепчевић Бјеливук, Светлана М.![](/image/people_icon_ico.png)
![](/image/organisations_icon_ico.png)
The Contribution of Phonetics to the Power of Persuasion in Advertising (✓) [2023]
Jerotijevic Tisma, Danica![](/image/people_icon_ico.png)
![](/image/organisations_icon_ico.png)
Филтери
По типу
- 17