еНаука - преглед
Преглед према Аутор Džinović, Vladimir
Приказ резултата 1 до 20 од 104
следеће >
Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2020 | A proposal to consider a new model of the self and the methodology of its exploring and transforming | Džinović, Vladimir ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | A rhetorical approach to personal constructs | Džinović, Vladimir ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2021 | A Study of Career Shocks from the Perspective of Personal Construct Psychology: Small Business Owners in the Jaws of the COVID-19 Pandemic in Serbia | Vukelić, Milica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2019 | Analiza odnosa moći u višeglasnom sopstvu | Džinović, Vladimir ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2015 | Analiza pripremnih programa obrazovnog liderstva u svetu | Malinić, Dušica ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2015 | Challenges of professional development of teachers and school counselors: school-university partnership | Gutvajn, Nikoleta ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2006 | Opredeljenje za neuspeh u školi kao vid opiranja vršenju moći | Džinović, Vladimir ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2016 | Constructivist approach to academic underachievement in the function of positive student development | Mirkov, Snežana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Construing change: professional development of primary and secondary school teachers | Džinović, Vladimir ![]() ![]() | Докторска дисертација | 70M70 - Одбрањена докторска дисертација |
2012 | Construing innovative solutions in an object-related group activity | Džinović, Vladimir ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2016 | Cooperation in teaching: The effects of implementing the “trefoil” model | Džinović, Vladimir ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2015 | Creativity with Students | Džinović, Vladimir ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2010 | Da li redovna osnovna škola poboljšava socijalnu umreženost dece sa smetnjama u razvoju | Đević, Rajka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Defining the Self in Terms of Power, Plurality and Social Embeddedness – the Model of the Agonistic Self | Džinović, Vladimir ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2006 | Демократија кроз образовање у Србији и региону - регионална конференција у организацији Института за педагошка истраживања и Савета Европе | Pavlović, Jelena ![]() ![]() ![]() ![]() | Остало | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2021 | Dominance as the key interpretive tool in study of the multiple self (✓) | Džinović, Vladimir ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2021 | Doprinos kvalitativnih istraživanja izučavanju obrazovnih nejednakosti | Gundogan, Dragana ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Образование и идентичность в цифровой эре | Гутвайн, Николета ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2007 | Focus groups: From collecting data to critical pedagogical practice | Pavlović, Jelena ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2009 | Using focus groups to give voice to school underachievers | Džinović, Vladimir ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |