еНаука - преглед
Преглед према Аутор Gundogan, Dragana
Приказ резултата 1 до 20 од 84
следеће >
Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2023 | A relation between high-school students’ achievement and their socioeconomic status in post-yugoslav countries and Western Europe | Gundogan, Dragana ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2016 | Actors, resources and mechanisms of clientelism in Serbia | Stanojević, Dragan; Babović, Marija; Gundogan, Dragana ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2016 | Actors, Resources and Mechanisms of Informality and Clientelism in Serbia | Babović, Marija ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2020 | Can different teaching practices influence the relationship between social status and student achievement? | Gundogan, Dragana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2014 | Промене институционалног оквира и препреке у имплементацији: пример инклузије Рома у Хрватској и Србији | Stokanić, Dragana ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2020 | Ciljevi učenja koje studenti postavljaju: struktura i odnosi sa samoopažanjem i primenom strategija učenja | Mirkov, Snežana ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2016 | Clientelistic relations between political elite and entrepreneurs in Serbia | Stanojević, Dragan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2022 | Cooperation between pedagogues and teachers in the context of applying interactive teaching methods![]() | Ratković, Marija ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Cross-country analysis of just transition education![]() | Richer, Majda ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Da li obrazovanje roditelja utiče na razvoj ekološke pismenosti učenika?![]() | Marušić Jablanović, Milica ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2021 | Doprinos kvalitativnih istraživanja izučavanju obrazovnih nejednakosti | Gundogan, Dragana ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Doprinos Vojina Milića izučavanju horizontalnih obrazovnih nejednakosti u okviru visokog obrazovanja | Gundogan, Dragana ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Društveni položaj i čitalačka pismenost u Srbiji: kontekstualizacija rezultata![]() | Radulović, Mladen ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Društveno poreklo studenata u Srbiji: nejednakosti u pristupu i ishodu studiranja | Gundogan, Dragana ![]() ![]() | Докторска дисертација | 70M70 - Одбрањена докторска дисертација |
2024 | Ecological Knowledge, Environmental Cognitive Skills and Affect in Predicting Pro-environmental Behavior among 7th Grade Students![]() | Blagdanić, Sanja ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Educational standards of achievement in lower primary education: class teachers’ opinions![]() | Lazarević, Emilija ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Encouraging student autonomy in the educational process![]() | Đerić, Ivana ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Enhancing civic engagement through English language teaching at Serbian schools![]() | Ljubojević, Danijela ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2015 | Учење засновано на искуству: изазов за савремену школу | Лалић-Вучетић, Наташа ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Exploring the affective-behavioral domain as a framework for understanding the ICCS 2022 achievement in Serbia![]() | Gundogan, Dragana ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |