Резултати

еНаука >  Резултати >  Društveni položaj i čitalačka pismenost u Srbiji: kontekstualizacija rezultata
Назив: Društveni položaj i čitalačka pismenost u Srbiji: kontekstualizacija rezultata
Аутори: Radulović, Mladen  ; Gundogan, Dragana  
Остала ауторства: Gutvajn, Nikoleta  ; Ranđelović, Branislav  ; Radulović, Mladen  
Година: 2024
Публикација: PIRLS 2021 u Srbiji : rezultati međunarodnog istraživanja razvoja čitalačke pismenosti u četvrtom razredu osnovne škole
Издавач: Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-7447-167-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 71-85
URI: https://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1100
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/924583
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1100
Пројекат: Ministarstvo nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije, institucionalno finansiranje - 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца