еНаука - преглед
Преглед према Аутор Videnović, Marina
Приказ резултата 21 до 40 од 152
< претходно
следеће >
Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2014 | Dropout: Analysis of family risk factors based on twelve case studies | Stepanović-Ilić, Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | Dropping out: what are schools doing to prevent it? | Videnović, Marina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2016 | Druženje sa vršnjacima: kvalitativna analiza vremenskog dnevnika srednjoškolaca | Pešić, Jelena ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Early childhood development screening in Serbia. How much is environment supportive for early childhood development in Serbia? | Videnović, Marina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Early Childhood Development Stimulation: One Way Of Measuring | Rajić, Milana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2013 | Obrazovne aktivnosti srednjoškolaca u Srbiji - analiza vremenskog dnevnika | Pešić, Jelena ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2020 | Educators’ Beliefs about Creativity Development in Educational Setting (✓) | Pavlović, Jelena ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Effects of the COVID-19 pandemic on academic motivation and knowledge gap of gifted secondary school students in Serbia | Krnjaić, Zora ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Enhancing student self-reflection: The SRT scale inventory (✓) | Nolden, P.; Wosnitza, M; Karabenick, S.A.; Peixoto, F; Gonida, E.; Stepanović Ilić, Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() | Извештај | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Evaluaciona studija projekta Vrtići bez granica – više mogućnosti za učenje i razvoj dece ranog uzrasta | Videnović, Marina ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2017 | Everyday activities and problems of high school students: differences by the type of school | Pešić, Jelena M. ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2020 | Svakodnevne aktivnosti srednjoškolaca u Srbiji: poređenje vremena provedenog u obrazovnim aktivnostima pre i nakon pojavljivanja društvenih mreža | Mojović, Kristina ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Factor structure of meaning attributed to dance: the perspective of non-dancers (✓) | Vukadinović, Maja ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Factors influencing collaboration in assistive technology use in preschool and school institutions: involvement of educators (✓) | Anđelković, Darinka ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2017 | Porodični i individualni razlozi napuštanja školovanja - percepcija učenika | Videnović, Marina ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
2012 | Fejsbuk i druženje uživo iz perspektive adolescenata | Krnjaić, Zora ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | From collaboration to solutions: Encouraging collaborative problem solving through school practice (✓) | Baucal, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2012 | Homework and organized activities in the day of upper secondary students in Serbia | Videnović, Marina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | How are parental practices and attitudes towards corporal punishment related to child academic, developmental, or psychological–emotional dysfunctioning? (✓) | Grujicic, Roberto; Toskovic, Oliver ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности |
2013 | Kako srednjoškolci doživljavaju obrazovne aktivnosti - kvalitativna analiza vremenskog dnevnika | Pešić, Jelena ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |