еНаука - преглед

Преглед према Аутор Popesku, Jovan

Приказ резултата 1 до 20 од 54  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2015Adapted integrated model of destination competitiveness (✓)Popesku, Jovan ; Pavlović, Danijel Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Analiza lanca vrednosti turističke destinacije KopaonikStefanović, GoranДокторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2020Analysis of motivating factors for visiting wineries in the Vršac wine region (Vojvodina, Serbia)Jević, Goran; Popesku, Jovan ; Jević, JelenaНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2017Aspirational Segment as an Important Innovative Opportunity for Serbia’s Tourism ProductsPopesku, Jovan R. ; M. TeodorovićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017ATRAKTIVNOST LOKACIJE ZA INVESTICIJE KAO FAKTOR KONKURENTNOSTI U TURIZMU (✓)Dobrivojević, Gordana; Pavlović, Danijel ; Popesku, Jovan Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2020Building a domestic destination brand: A case of Serbia (✓)Teodorović, Milivoj; Popesku, Jovan ; Pavlović, Danijel Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2019Comparative Analysis of Marketing Activities of the National Tourism Organizations on FacebookPopesku, Jovan R. Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Competitiveness of Serbia as a Tourist Destination - Analysis of Selected Key Indicators (✓)Popesku, Jovan ; Pavlović, Danijel Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2016Country Brand Equity Model: Sustainability PerspectiveTeodorović, Milivoj; Popesku, Jovan Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2019Current Applications of Artificial Intelligence in Tourism and HospitalitySonja Zlatanov; Popesku, Jovan R. Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Digitalne marketing aktivnosti turističkih organizacija SrbijeZlatanov, SonjaДокторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2016Empirical Measurement of the Quality of Tourist Services in the Case of Perception of Staff s ImpressionVukan Vujović; Popesku, Jovan Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2016Етички аспекти интегрисаних маркетиншких комуникација (✓)Поповић Шевић, Невенка  Докторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2020Evaluacija modela tais za utvrđivanje predispozicija zaposlenih za rad u ugostiteljstvuMitrašinović, IvanaДокторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2019Generacija Z: Značaj kulturnog nasleđa u odabiru turističke destinacije (✓)Maja Obradović  ; Jovan Popesku ; Jelena Stanković  ; Slavko Alčaković  ; Pavlović, Danijel S. Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Географски информациони системи у функцији унапређења промоције туристичких прозвода националних паркова СрбијеДамњановић, ИванаДокторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2015Innovations, smart specialisation and regionalisation – key approaches to strengthening competitiveness in tourismPopesku, Jovan Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Istraživanje kvaliteta uslužnog procesa u kruzing turizmuRadić, AleksandarДокторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2017Korišćenje društvenih medija kao oblik digitalnih marketing aktivnosti nacionalnih turističkih organizacijaPopesku, Jovan R. ; S. OklobdžijaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Lojalnost korisnika i moderatorska uloga pola na zadovoljstvo uslugom e-posrednika za kupovinu smeštajaMihajlović, Nikola; Popesku, Jovan Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.