еНаука - преглед

Преглед према Аутор Rakita, Branko

Приказ резултата 1 до 20 од 35  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2012Business strategies in unstable institutional environment - case of BRIC countriesRakita, Branko ; Azdejković, Dragan  ; Marković, Dušan  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2012Časopis Acta Economica: Od zajedničkih ulaganja do samostalnih investicionih strategija ulaska na tržišta BRIK zemaljaMarković, Dušan  ; Rakita, Branko Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Comparative Analysis of Business Performance of Cross Border Acquisitions in SerbiaRakita, Branko ; Marković, Dušan  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Competitive strategies of late followers in auto industry: Case study Hyundai-KiaRakita, Branko ; Madić, Vladan  ; Marković, Dušan  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2015CROSS-BORDER ACQUISITIONS IN - TECHNOLOGY INTENSIVE INDUSTRIESMarković, Dušan  ; Rakita, Branko Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014DESTINATION BRANDING AIMED AT INTERNATIONAL AFFIRMATION OF TOURISTIC POTENTIALS OF BIHRakita, Branko ; Šipragić MilošПоглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020Детерминанте ставова и намера потрошача у погледу куповине домаћих и глобалних брендова (✓)Филиповић, Јована С.  Докторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2012Efekti imidža zemlje porekla na izvozno pozicioniranje u uslovima globalizacijeMitić, Sanja  ; Rakita, Branko Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Efekti transferisanja imidža kroz strategije i kobrendiranja i ekstenzije brendaMitić, Sanja  ; Rakita, Branko Научни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2011Efekti transferisanja imidža kroz strategije kobrendiranja i ekstenzije brendaMitić, Sanja  ; Rakita, Branko Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2010Efekti transferisanja imidža kroz strategiju kobrendiranja i ekstenziju brendaMitić, Sanja  ; Rakita, Branko Научни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2014Effects of Reverse Technology Transfer through New Internationalization Models – Case of Chinese Multinationals CompaniesRakita, Branko ; Marković, Dušan  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Fokusiranje novih multinacionalnih kompanija na globalni segment vrednosno orijentisanih kupacaMarković Dušan; Rakita, Branko M. ; Mrđan MlađanПоглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Konkurentsko repozicioniranje kroz međunarodna preuzimanja u auto industriji – primer Fiat ChryslerMarković, Dušan  ; Rakita, Branko Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Konkurentsko restrukturiranje preuzetih kompanija kroz međunarodne akvizicije u tranzicionim zemljama – slučaj SrbijeMarković, Dušan Z.  ; Rakita, Branko M. Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Marketing lokacije u funkciji privlačenja resursaRakita, Branko ; Miloš ŠipragićНаучни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2013Međunarodni biznis i menadžmentRakita, Branko Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Međunarodni biznis i menadžment (1. izd.) (✓)Rakita, Branko ; Marković, Dušan  Уџбеник
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Međunarodni marketing : od lokalne do globalne perspektiveRakita, Branko ; Mitić, Sanja  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Mogućnosti i rizici izvoza kompanije FAS na tržište RusijeMarković, Dušan  ; Rakita, Branko ; S. ArsićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.