Резултати

еНаука >  Резултати >  Детерминанте ставова и намера потрошача у погледу куповине домаћих и глобалних брендова
Назив: Детерминанте ставова и намера потрошача у погледу куповине домаћих и глобалних брендова
Аутори: Филиповић, Јована С.  
Ментор: Šapić, Srđan  
Остала ауторства: Rakita, Branko ; Kocić, Milan  ; Marinković, Veljko  
Година: 2020
Публикација: Универзитет у Крагујевцу
Издавач: Крагујевац : [Ј. С. Филиповић]
Тип резултата: Докторска дисертација
Колација: str. XI, 287 листова
VBS COBISS: 28677641
URI: http://eteze.kg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=7833
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/17735
https://fedorakg.kg.ac.rs/fedora/get/o:1307/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/381142
URL: https://phaidrakg.kg.ac.rs/view/o:1307
Пројекат: Primena savremenih metoda menadžmenta i marketinga u unapređenju konkurentnosti preduzeća u srbiji u procesu njene integracije u Evropsku uniju (RS-179062)
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца