Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
2021 | Comment la pédagogie fondée sur le jeu dramatique fonctionne-t-elle dans l’enseignement des langues étrangères? (✓) | Dragović, Georgina | Научни чланак | |
2016 | Die fernen DACH-Länder zum Greifen nah: Vom Nutzen Sozialer Netzwerke für den DaF-Unterricht (✓) | Dragović, Georgina V. | Конференцијски рад | |
2023 | Doprinos vizuelnog narativa u mangi razvijanju kompetencije čitanja na početnom nivou učenja nemačkog jezika (✓) | Nijemčević Perović, Marija ; Frei, Georgina | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2017 | Dramapädagogische Grammatikvermittlung im schulischen DaF/DaZ-Unterricht | Dragović, Georgina V. | Конференцијски рад | |
2021 | E-kolokvijum uz snimanje ekrana na platformi Moodle: mišljenje studenata o pilot-testiranju (✓) | Dragović, Georgina V. | Конференцијски рад | |
2023 | Edukativni eskejp rum u visokoškolskoj nastavi nemačkog jezika - od ideje do evaluacije nastavnog časa (✓) | Frei, Georgina ; Nijemčević-Perović, Marija | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2019 | Fremdsprachenunterricht (ent-)dramatisieren : Eine empirische Untersuchung zur Effizienz des dramapädagogischen Ansatzes im schulischen DaF-Unterricht mit speziellem Fokus auf Grammatik (✓) | Dragović, Georgina | Докторска дисертација | 70M70 - Одбрањена докторска дисертација |
2013 | Interkulturalno učenje kroz prevođenje u nastavi nemačkog jezika kao stranog | Dragović, Georgina V. | Конференцијски рад | |
2016 | Kako (de)motivisati učenike/ce za učenje gramatike u nastavi stranog jezika (✓) | Dragović, Georgina | Научни чланак | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
2022 | Performativer Fernunterricht aus der Perspektive angehender DaF-Lehrender. Eine qualitative Inhaltsanalyse (✓) | Frei, Georgina ; Rančić, Olivera | Научни чланак | |
2021 | Performativni pristupi u digitalnom okruženju : predlozi i uputstva za integrisanje dramskih elemenata u e-nastavu stranog jezika (✓) | Dragović, Georgina V. ; Nijemčević Perović, Marija | Научни чланак | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
2022 | Rezension von Abendroth-Timmer, D. & Gerlach, D. (2021): Handlungsorientierung im Fremdsprachenunterricht: Eine Einführung. J. B. Metzler (✓) | Frei, Georgina | Научни чланак | |
2019 | Schulischer DaF-Unterricht mit und ohne Elemente der Dramapädagogik: Wortschatz im Fokus (✓) | Dragović, Georgina | Научни чланак | 53M53 - Рад у нац. часопису |
2021 | Über die Haltung angehender DaF/DaZ-Lehrpersonen zur Dramapädagogik im Online-Unterricht (✓) | Dragović, Georgina ; Rančić, Olivera | Конференцијски рад | |
2020 | Von der Grammatik-Input-Output-Kluft bei Serbisch sprechenden Lernenden im schulischen DaF-Unterricht (✓) | Dragović, Georgina V. | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2023 | Значај матерњег језика за студије Немачког језика и књижевности у Србији: ставови и перцепције студената (✓) | Фреи, Георгина В. ; Нијемчевић Перовић, Марија Б. | Поглавље у монографији | |
2019 | Zwischen Anspruch und Wirklichkeit: Dramapädagogik im schulischen Fremdsprachenunterricht | Dragović, Georgina V. | Конференцијски рад | |