Browsing eNauka

Browsing by Author Milovanović, Goran

Showing results 1 to 20 of 21  next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeМ-cat.
2008Anatomija konkurentske prednostiMilovanović, Goran; Barac, Nada; Cvetković, SlavicaBook parts
Mp. category will be shown later
2003Aspekti globalizacijeMonograph
Mp. category will be shown later
2010Counterfeiting - an truly threat for build and sustain a global brand name's equity - ozbiljna pretnja izgradnji i održavanju vrednosti globalne markeMilovanović, Goran; Barac, Nada; Anđelković, AleksandraConference Paper
Mp. category will be shown later
2008Definisanje tipičnosti strukturom sličnosti u ekstenziji prirodnih kategorijaMilovanović, Goran; Janković, Dragan  Conference Paper
Mp. category will be shown later
1996Efekti kontekstualnih varijabli na proces semantičke verifikacijeMilovanović, Goran; Žeželj, Iris  Conference Paper
Mp. category will be shown later
1999Efekti kontekstualnih varijabli na proces semantičke verifikacijeMilovanović, Goran; Žeželj, Iris  Article
Mp. category will be shown later
2023Impact of digital marketing on sustainable business – case of the Unilever companyJevtić, Adrijana; Milovanović, GoranArticle
51M51
2006Internet poslovanje i online odnosi u lancima snabdevanjaBarac, Nada; Milovanović, GoranConference Paper
Mp. category will be shown later
2010Koncept lanca snabdevanja i integracija kompanijaMilovanović, Goran; Cvetković, SlavicaConference Paper
Mp. category will be shown later
2009Structural monitoring of rebuilt telecommunication tower 'Avala'Mišković, Zoran  ; Milovanović, GoranArticle
51M51
2006Lanci snabdevanja za globalna tržištaMilovanović, Goran; Barac, NadaArticle
Mp. category will be shown later
2005Menadžerski podsticaji da se postigne koordinacija u lan(a)cu snabdevanjaBarac, Nada; Milovanović, GoranArticle
Mp. category will be shown later
2008Poslovna relevantnost jezika kao elementa kulture za međunarodni marketingMilovanović, Goran; Barac, Nada; Anđelković, AleksandraArticle
51M51
2006Poslovne implikacije transformisanja transakcionog u relacioni marketingBarac, Nada; Milovanović, Goran; Jovanović, ZoranArticle
Mp. category will be shown later
2005Reagibilnost lanaca snabdevanja u globalnom okruženjuBarac, Nada; Milovanović, GoranArticle
Mp. category will be shown later
2007Ugovaranje i koordinacija u lancima snabdevanja sa zatvorenom petljomBarac, Nada; Milovanović, GoranConference Paper
Mp. category will be shown later
2004Upravljanje lancem snabdevanja u eri NET ekonomijeMilovanović, Goran; Cvetković, Slavica; Stefanović, SuzanaConference Paper
Mp. category will be shown later
2011Утицај интернационализације на конкурентску предност и пословне перформансе трговине СрбијеСоколов-Младеновић, СветланаDoctoral theses
70M70
2014Višekriterijumska evaluacija projekata eksploatacije mineralnih resursa (✓)Popović, Gabrijela  Doctoral theses
70M70
2014Značaj verbalnog i neverbalnog jezika i komunikacije za međunarodni marketingMilovanović, Goran; Barac, NadaContribution to periodical
Mp. category will be shown later