Резултати

еНаука >  Резултати >  Poslovna relevantnost jezika kao elementa kulture za međunarodni marketing
Назив: Poslovna relevantnost jezika kao elementa kulture za međunarodni marketing
Аутори: Milovanović, Goran; Barac, Nada; Anđelković, Aleksandra
Година: 2008
Публикација: Ekonomske teme
ISSN: 0353-8648 Ekonomske teme Претражи идентификатор
Издавач: Niš : Ekonomski fakultet
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. God. 46 br. 3 str. 31-51
VBS COBISS: 168249100
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/168249100#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/655410
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.