Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Poslovna relevantnost jezika kao elementa kulture za međunarodni marketing
Naziv: Poslovna relevantnost jezika kao elementa kulture za međunarodni marketing
Autori: Milovanović, Goran; Barac, Nada; Anđelković, Aleksandra
Godina: 2008
Publikacija: Ekonomske teme
ISSN: 0353-8648 Ekonomske teme Pretraži identifikator
Izdavač: Niš : Ekonomski fakultet
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. God. 46 br. 3 str. 31-51
VBS COBISS: 168249100
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/168249100#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/655410
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.