еНаука - преглед

Преглед према Аутор Borisavljević, Katarina

Приказ резултата 1 до 5 од 5
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2022Aktivnosti direktnog marketinga usmerene na privlačenje i zadržavanje potrošača brendiranih proizvodaTomašević, DraganaДокторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2022Finding similarities where differences are obvious – a comparative study of Serbian and Chinese business practices (✓)Zakić, Katarina  ; Jurčić, Ana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Izazovi ekonomije i poslovanja u Republici Srbiji izazvani pandemijom COVID 19 (✓)Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Uticaj društveno odgovornog poslovanja preduzeća na tržišno pozicioniranje brendaSpasojević, AnaДокторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2022Uticaj potrošačkog etnocentrizma na ponašanje kupaca (✓)Gašević, DraganaДокторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација