Резултати

еНаука >  Резултати >  Uticaj društveno odgovornog poslovanja preduzeća na tržišno pozicioniranje brenda
Назив: Uticaj društveno odgovornog poslovanja preduzeća na tržišno pozicioniranje brenda
Остали називи: ǂThe ǂimpact of corporate social responsibility on market brand positioning
Аутори: Spasojević, Ana
Ментор: Kocić, Milan
Остала ауторства: Radosavljević, Gordana; Đukić, Suzana; Borisavljević, Katarina
Година: 2023
Публикација: Универзитет у Крагујевцу
Издавач: Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет
Тип резултата: Докторска дисертација
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/21624
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/782563
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца