еНаука - преглед

Преглед према Аутор Ljubomir Pupovac

Приказ резултата 1 до 8 од 8
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2010A Comprehensive Approach in Measuring Customer Value in B2B Markets from the Suppliers PerspectiveLjubomir Pupovac; Sudarević, Tomislav  ; Zehetner AndreasКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Bet on the Right Horse: Serving the Most Profitable Customers by Understanding Direct and Indirect Measures of Customer ValueLjubomir Pupovac; Sudarević, Tomislav  ; Zehetner A.Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Empirical evidence of customer reactions of out-of-stock situationsSudarević, Tomislav  ; Ljubomir Pupovac; Milićević, Nikola  ; Vukmirović, Goran  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Marketing aspekti ponude organskih poljoprivrednih proizvoda u Srbiji i okruženju (✓)Sudarević, Tomislav  ; Suzana Salai; Ljubomir PupovacНаучни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2013Metrika reakcije potrošača organskih proizvoda na integrisano marketing komuniciranjeSuzana Salai; Sudarević, Tomislav  ; Ljubomir Pupovac; Mesaroš I.Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2015Strategija nastupa i kreiranja brenda iz organske proizvodnjeSuzana Salai; Sudarević, Tomislav  ; Ljubomir PupovacНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013The Study of Supply and Demand of Organic Products in the European Union and SerbiaLjubomir Pupovac; Sudarević, Tomislav  ; Suzana SalaiНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012THE STUDY OF SUPPLY AND DEMAND OF ORGANIC PRODUCTS IN THE EUROPEAN UNION AND SERBIALjubomir Pupovac; Suzana Salai; Sudarević, Tomislav  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.