Резултати

еНаука >  Резултати >  A Comprehensive Approach in Measuring Customer Value in B2B Markets from the Suppliers Perspective
Назив: A Comprehensive Approach in Measuring Customer Value in B2B Markets from the Suppliers Perspective
Аутори: Ljubomir Pupovac; Sudarević, Tomislav  ; Zehetner Andreas
Година: 2010
Публикација: Conference Day 2010
Издавач: University of applied sciences, Upper Austria
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-3-8322-9078-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 211-233
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/135370
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.