еНаука - преглед

Преглед према Аутор M. Gašović

Приказ резултата 1 до 20 од 91  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2012Analysis of Respodents Attitudes About Cloting Supply and Purchasing CapacityM. GašovićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Avanturistički sportovi i seocki turizamM. GašovićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Brand managing and designM. Gašović; Z. Jovanović; . AničićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1996Budućnost Modnog MarketingaM. GašovićНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1996Budućnost Modnog MarketingaM. GašovićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Cene kao Instrument Marketing Miksa Sportskih OrganizacijaM. GašovićНаучни чланак
53M53 - Рад у нац. часопису
2018Conceptual de marketing de moda ca instrument de reducere a tensiunilor dintre designeri si experti in marketing din companile de modaM. Gašović; Đ. Vukajlovic; N. ĆurčićНаучни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2008Diferenciranje Proizvoda Putem DizajnaM. Gašović; S. SalaiКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Differention of Fashion Products Trough BrandingM. Gašović; D. VaselićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1998Dimenzije Modnog MarketingaM. GašovićНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1990Efektivnost Licencnih Partnerstava u Modnoj IndustrijiM. GašovićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Effects of the Implementation of Product Categoru Management in Large Retail CompaniesM. GašovićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Еколошки аспекти модног маркетингаM. Gašović; Б. Ћорић; И. ЗеновићНаучни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2012Ekonomska misao Obrena BlagojevićaM. GašovićНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Elektronsko poslovanje u sportskim organizacijamaM. Gašović; R. IlićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2009Etičke Dileme Menadžera Prodaje i Prodajnog OsobljaM. GašovićНаучни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2014Fashion Styles as an Aspect of Marketing Programs of Fashion CompaniesM. GašovićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1992Identifikacija Ciljnog Tržišta i Planiranje Asortimana ProizvodaM. GašovićНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
1997Industrija Odevnih Predmeta-Šansa za NerazvijeneM. GašovićНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012Integration of Marketing and Design Strategy as an Assumption for the Success of Fashion Companies on the MarketM. Gašović; M. BrdarićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.