Резултати

еНаука >  Резултати >  Conceptual de marketing de moda ca instrument de reducere a tensiunilor dintre designeri si experti in marketing din companile de moda
Назив: Conceptual de marketing de moda ca instrument de reducere a tensiunilor dintre designeri si experti in marketing din companile de moda
Аутори: M. Gašović; Đ. Vukajlovic; N. Ćurčić
Година: 2018
Публикација: Industria Textila
ISSN: 1222-5347 Industria Textila Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 69 br. 2 str. 158-165
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/5674
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/710743
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.