Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Conceptual de marketing de moda ca instrument de reducere a tensiunilor dintre designeri si experti in marketing din companile de moda
Naziv: Conceptual de marketing de moda ca instrument de reducere a tensiunilor dintre designeri si experti in marketing din companile de moda
Autori: M. Gašović; Đ. Vukajlovic; N. Ćurčić
Godina: 2018
Publikacija: Industria Textila
ISSN: 1222-5347 Industria Textila Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 69 br. 2 str. 158-165
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/5674
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/710743
M-kategorija: 
23M23 - Rad u međ. časopisu

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.