еНаука - преглед

Преглед према Аутор V. Spasić

Приказ резултата 1 до 17 од 17
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2011Analiza agencijske prodaje avio krata na tržištu Srbije i Crne GoreV. Spasić; V. JovanovićНаучни чланак
53M53 - Рад у нац. часопису
2008Ефекти примене савремене информационе технологије у пословању малих туристичких агенција (✓)D. Pavlović ; V. SpasićНаучни чланак
53M53 - Рад у нац. часопису
2013Ekonomsko-finasijska analiza poslovanja preduzeća u hotelijerstvu i turizmuV. Spasić; S. Čerović Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Grancija sigurnosti i bezbednosti potrošača kao strategija organizatora putovawaV. SpasićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Menadzment turistickih agencija i organizatora putovanjaV. SpasićМонографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2008Očekivani efekti ulaska međunarodnih hotelskih lanaca na poslovanje hotelskih preduzeća i ekonomiju zemlje domaćinaV. SpasićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Partnerstvo hotelijera i tuoperatora u lancu vrednosti na turističkom tržištu - savremeni aspekti u obezbeđenju kvaliteta turističkih uslugaV. SpasićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Poslovanje turistickih agencijaV. Spasić; B. RabotićМонографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Poslovanje turističkih agencija i organizatora putovanja (✓)V. Spasić; D. Pavlović Уџбеник
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Poslovanje turističkih agencija i organizatora putovanjaV. SpasićМонографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Poslovanje turističkih agencija i organizatora putovanjaV. SpasićМонографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2009Poslovanje turoperatora u uslovima rizika i neizvesnosti početkom 21. vekaV. SpasićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2008Prednosti tržišnih niša za formiranje proizvoda turoperatoraV. SpasićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017SWOT анализа улоге туристичких агенција у пласману производа верског туризма Србије на међународном тржишту / SWOT analysis of the role of travel agencies in distributing religious tourism products of Serbia in the international market (✓)V. Spasić; D. Pavlović Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013The role of tour operators and the pro-poor strategy - modern approachV. SpasićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2009Turizam posebnih interesovanja u poslovnoj strategiji turoperatoraV. SpasićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Uloga turoperatora u promociji turističkog proizvoda SrbijeV. SpasićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.