Резултати

еНаука >  Резултати >  SWOT анализа улоге туристичких агенција у пласману производа верског туризма Србије на међународном тржишту / SWOT analysis of the role of travel agencies in distributing religious tourism products of Serbia in the international market
Назив: SWOT анализа улоге туристичких агенција у пласману производа верског туризма Србије на међународном тржишту / SWOT analysis of the role of travel agencies in distributing religious tourism products of Serbia in the international market
Swot analiza uloge turističkih agencija u plasmanu proizvoda verskog turizma Srbije na međunarodnom tržištu
Аутори: V. Spasić; D. Pavlović 
Година: 2017
Публикација: Conference Proceedings - SITCON 2017 - Singidunum International Tourism Conference
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 154-161
DOI: 10.15308/Sitcon-2017-154-161
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/5452
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/710299
URL: https://singipedia.singidunum.ac.rs/izdanje/42787-swot-analiza-uloge-turistickih-agencija-u-plasmanu-proizvoda-verskog-turizma-srbije-na-medjunarodnom-trzistu
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.