Organizacije
Univerzitet u Beogradu, Učiteljski fakultet
Godina
- 705 2020 - 2025
- 2065 2010 - 2019
- 223 2000 - 2009
- 15 1990 - 1999
- 8 1980 - 1989
- 3 1970 - 1979
Mp-kat.
Godina - raspon
Rezultati obuhvataju radove istraživača koji su TRENUTNO zaposleni u prikazanoj instituciji.
Godina | Naslov | Autor(i) | Tip rezultata | Mp-kat. |
---|---|---|---|---|
2022 | Predictive Values of the Structure of the Self-Regulatory Construct in L2 Learning of the Gifted | Gojkov-Rajić, Aleksandra ; Šafranj, Jelisaveta ; Prtljaga, Jelena | Naučni članak | 51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja |
2022 | English is fun 1 - engleski jezik za 3. razred osnovne škole | Tomović, Nenad ; Janković, Nataša ; Gledić Sekulić, Bojana | Udžbenik | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2022 | University classes during the state of emergency in Serbia introduced after the outbreak of the COVID–19 pandemic crisis : students’ attitudes | Шуваковић, Урош ; Николић, Ивко ; Петровић, Јелена | Naučni članak | 23M23 - Rad u međ. časopisu |
2022 | Пандемијски изазови за наставу ликовне културе у млађим разредима основних школа у Републици Србији | Павловић, Марија ; Сарвановић, Ана | Naučni članak | 23M23 - Rad u međ. časopisu |
2022 | Актери француског културног утицаја у свету | Вујовић, Ана | Naučni članak | 23M23 - Rad u međ. časopisu |
2022 | Physical-geographical contents in science and Social studies teaching − from the perspective of teachers in Serbia | Лукић, Јелена | Naučni članak | 52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu |
2022 | Emergent literacy in Serbia: implicit theories of relevant participants | Buđevac, Nevena ; Ševa, Nada | Konferencijski rad | 34MNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (10.06.2024.) M34 - Saopštenje sa međ. skupa štampano u izvodu |
2022 | Преобликовање бајке у драми Брод за лутке Милене Марковић | Stojanović, Lola | Naučni članak | 51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja |
2022 | Motivation, anxiety and self-efficacy of students in TV instruction | Плазинић, Љиљана | Ostalo | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2022 | Обликовање канона српске поезије у антологијама Богдана Поповића, Зорана Мишића и Миодрага Павловића | Rančić, Dunja | Doktorska disertacija | 70M70 - Odbranjena doktorska disertacija |
2022 | Стратегије мерења дужине на предшколском узрасту | Воркапић, Марија | Naučni članak | 53M53 - Rad u nac. časopisu |
2022 | The competence-based development of teachers in vocational education | Radović, Vera ; Ovesni, Kristinka ; Kostadinović, Danijela | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2022 | Могућности истраживања природних материјала у ликовним активностима у вртићу – примери из праксе | Војиновић, Милена | Naučna kritika i polemika | 53M53 - Rad u nac. časopisu |
2022 | Ileana Ursu Nenadić şi lumea bilingvismului liric | Juicǎ, Brânduşa ; Negru, Marinel ; Popović, Virginia | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2022 | Samoregulacija darovitih - intelektualni potencijali i metakognitivni konstrukti | Stojanović, Aleksandar ; Rajović, Iva; Gojkov, Grozdanka | Naučni članak | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2022 | Ликовни и баштински мотиви у роману „Mали принц“ Антоана де Сент Егзиперија | Војиновић, Милена | Naučna kritika i polemika | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2022 | Nonlocal de Sitter gravity and its exact cosmological solutions | Станковић, Јелена | Naučni članak | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2022 | English is fun 2 - engleski jezik za 4. razred osnovne škole - radna sveska | Tomović, Nenad ; Janković, Nataša ; Gledić Sekulić, Bojana | Udžbenik | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2022 | English is fun 6 - engleski jezik za 8. razred osnovne škole | Tomović, Nenad ; Janković, Nataša ; Dedić, Biljana | Udžbenik | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2022 | Нова концепција уџбеника граматике у функцији подстицања даровитости код ученика | Mićić, Višnja ; Vukomanović, Vladimir Rastegorac | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |