Организације



Филтрирано по:
Година:  [2020 TO 2025]
Година:  2023
Тип:  Остало

Резултати обухватају радове истраживача који су ТРЕНУТНО запослени у приказаној институцији.

ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2023Teachers’ perceptions of the contribution of geogebra software to content visualization in elementary mathematics classes (✓)Milikic, Milan  ; Vulovic, Nenad  ; Mihajlovic, Aleksandra  Остало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023ELEMENTARY SCHOOL TEACHER'S OPINION ABOUT THE PEDAGOGICAL EFFECTS OF USING VIDEO GAMES IN TEACHING (✓)Stevanović, Nenad  Остало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Possibilities of developing and diversifying topics/projects with children of early ages (✓)Golubovic-Ilic, Irena  ; Stefana Trbusić; Marijana Radmanović; Katarina JelićОстало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023The hybrid teaching model influence on the development of future pre-school teachers’ digital competences (✓)Stepić, Gordana  Остало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Parents' Opinions on Promoting and Developing Work Habits of High School Students Through Cooperation With the Boardnig School Teachers (✓)Milanović, Nedeljko  ; Mijajlović, Sanja D.Остало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023La Collection d’art Estampe Autrefois et Maintenant (✓)Djordjevic, Milos  Остало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Project planning as the basis/framework for preschool children’s creativity development (✓)Vukićević, Nataša  ; Golubovic-Ilic, Irena  Остало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Mathematical competitions and gender differences in the achievements of third-grade elementary school students (✓)Vulovic, Nenad  ; Mihajlovic, Aleksandra  ; Milikic, Milan  Остало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Istine koje nigde nisu bile zapisane do sada (✓)Trifunovic, Vesna  Остало
Мп категорија ће бити приказана накнадно.