Резултати

еНаука >  Резултати >  The hybrid teaching model influence on the development of future pre-school teachers’ digital competences
Назив: The hybrid teaching model influence on the development of future pre-school teachers’ digital competences
Аутори: Stepić, Gordana  
Година: 2023
Публикација: International Scientiƒic Conference ЕDUCATION DURING COVID-19 PANDEMIC: EXPERIENCE AND LESSONS LEARNED, University of Belgrade Teacher Education Faculty ISBN 978-86-7849-319-5
Издавач: Београд: Учитељски факултет
Тип резултата: Остало
ISBN: 978-86-7849-319-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 267
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/922328
URL: http://naucniskup.uf.bg.ac.rs/wp-content/uploads/2023/05/Knjiga-sazetaka-2023.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Stepić, Gordana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.