Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The hybrid teaching model influence on the development of future pre-school teachers’ digital competences
Naziv: The hybrid teaching model influence on the development of future pre-school teachers’ digital competences
Autori: Stepić, Gordana  
Godina: 2023
Publikacija: International Scientiƒic Conference ЕDUCATION DURING COVID-19 PANDEMIC: EXPERIENCE AND LESSONS LEARNED, University of Belgrade Teacher Education Faculty ISBN 978-86-7849-319-5
Izdavač: Београд: Учитељски факултет
Tip rezultata: Ostalo
ISBN: 978-86-7849-319-5 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 267
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/922328
URL: http://naucniskup.uf.bg.ac.rs/wp-content/uploads/2023/05/Knjiga-sazetaka-2023.pdf
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Stepić, Gordana
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.