Резултати
еНаука >
Резултати >
The hybrid teaching model influence on the development of future pre-school teachers’ digital competences
Назив: | The hybrid teaching model influence on the development of future pre-school teachers’ digital competences | Аутори: | Stepić, Gordana | Година: | 2023 | Публикација: | International Scientiƒic Conference ЕDUCATION DURING COVID-19 PANDEMIC: EXPERIENCE AND LESSONS LEARNED, University of Belgrade Teacher Education Faculty ISBN 978-86-7849-319-5 | Издавач: | Београд: Учитељски факултет | Тип резултата: | Остало | ISBN: | 978-86-7849-319-5 Претражи идентификатор | Колација: | str. 267 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/922328 | URL: | http://naucniskup.uf.bg.ac.rs/wp-content/uploads/2023/05/Knjiga-sazetaka-2023.pdf | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz ORCID-a) Stepić, Gordana | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.