Project title
info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//
|
Project Coordinator
nije poznat
|
OpenAIRE
info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//
|
|
Start date
01-01-2011
|
|
Expected Completion
31-12-2019
|
info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//
info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//
Abstract
Predmet proučavanja su kvalitet i dostupnost obrazovanja u procesima modernizacije Srbije u kontekstu ostvarivanja aktuelnih ciljeva društvenog razvoja zemlje: očuvanje nacionalnih interesa u vaspitanju mladih generacija i podrška uključivanju Srbije u evropske integracije. Da bi se odgovorilo na pitanje kako društvo posredstvom obrazovanja može da razvije i angažuje potencijale mladih planira se istraživanje koje se izvodi kroz tri potprojekata: kvalitet i efikasnost vaspitanja i obrazovanja; dostupnost, pravednost i participativnost vaspitanja i obrazovanja; profesionalni razvoj nastavnika. Biće izvedena teorijska, komparativna, empirijska, eksperimentalna i akciona ispitivanja navedenih oblasti iz ugla pedagogije, psihologije, sociologije i drugih društvenih nauka. Očekuju se naučni i praktični rezultati istraživanja. Naučni rezultat predstavlja davanje teorijskog okvira za koncipiranje i dizajniranje efikasnijeg i uspešnijeg procesa obrazovanja i vaspitanja koji će podržati razvoj relevantnih kompetencija svih učesnika u procesu i podsticati kreativan pristup na svim nivoima sistema. Praktični rezultati su pedagoške implikacije za menjanje postojeće obrazovne politike i prakse, predlaganje izmena u organizaciji obrazovnog sistema i podizanje kvaliteta vaspitno-obrazovnog rada unutar njega.
|
Верзија
Година
Година - распон
Резултати 1-20 од 28
Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2017 | Безбедност ученика у школи: Перспектива директора и ученика | Gutvajn, Nikoleta M. ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2014 | Промене институционалног оквира и препреке у имплементацији: пример инклузије Рома у Хрватској и Србији | Stokanić, Dragana ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2020 | Dijalog kao pokazatelj participacije učenika u nastavi | Milin, Vladeta D. ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Educational Attainment and Acceptance of Patriarchal Values: Comparative Study | Radulović, Mladen B. ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2016 | First comprehensive monitoring of inclusive education in Serbia: selected findings | Kovač-Cerović, Tinde ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2016 | Građansko vaspitanje u Srbiji - perspektive nastavnika i učenika srednjih škola | Stokanić, Dragana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2017 | Језичка култура у уџбеничкој литератури за средњу школу | Stevanović, Jelena M. ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2012 | Ka proširenoj participaciji u visokom obrazovanju u srbiji: slučaj studenata sa posebnim obrazovnim potrebama | Jarić, Isidora ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Kada naučno postane naučeno : prirodno-naučno opismenjavanje u teoriji, istraživanjima i nastavnoj praksi![]() | Marušić Jablanović, Milica ![]() ![]() ![]() ![]() | Монографија | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2017 | Kако млади у Србији перципирају свој будући друштвени положај | Gundogan, Dragana Ž. ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2017 | Карактеристике кућног окружења и постигнуће из математике: увиди из TIMSS 2015 циклуса | Ševa, Nada S. ![]() ![]() | Конференцијски рад | 64 ![]() M64 - Саопштење са скупа нац. значаја штампано у изводу |
2017 | Квалитет наставе и постигнућа ученика у истраживању TIMSS 2015 | Đerić, Ivana D. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Leksičko-semantičke vežbe u udžbenicima za drugi razred osnovne škole | Stevanović, Jelena ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | Metodološki aspekti istraživanja dijaloga u nastavi | Milin, Vladeta D. ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2015 | Mодел искуственог учења у инклузивном образовању | Stokanić, Dragana ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | Narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u nastavi | Nataša Lalić- Vučetić; Gundogan, Dragana Ž. ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2017 | Однос илустрације и текста у савременом буквару | Lalić Vučetić, Nataša Z. ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | 64 ![]() M64 - Саопштење са скупа нац. значаја штампано у изводу |
2019 | Participation in online cooperative professional development: Factors to consider and activities to practice | Kadijević, Đorđe ![]() ![]() | Научни чланак | 54М54 - Рад у домаћем новопокренутом научном учасопис |
2018 | Pisano izražavanje: kompetencije učenika sa smetnjama u razvoju u razrednoj nastavi | Stevanović, Jelena ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2017 | Постигнуће ученика из природних наука: Главни налази, трендови и наставни програм | Ševkušić, Slavica G. ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |