| Godina | Naslov | Autor(i) | Tip rezultata | Mp-kat. |
|---|---|---|---|---|
| 2024 | Reflective practice in early childhood care and education learning communities: the most significant change stories | Ševa, Nada | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
| 2024 | Potraga za dobrim pitanjem: kako da mudrije (i efikasnije) učimo u zajednici | Ševa, Nada | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
| 2024 | Early development of body parts vocabulary in Serbian: parent report data | Savić, Maja | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
| 2024 | Podsticajno kućno okruženje i razvoj čitalačkih kompetencija: broj knjiga i/ili učestalost čitanja sa decom![]() | Ševa, Nada | Poglavlje u monografiji | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
| 2023 | The most significant learning stories: TIMSS assessment items as a prompt for professional learning | Ševa, Nada | Konferencijski rad | 33 MNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (10.06.2024.)M33 - Saopštenje sa međ. skupa štampano u celini |
| 2023 | Тестирање разумевања прочитаног у дигиталном окружењу (digitalpirls 2021): поглед у будућност за Србију![]() | Шева, Нада | Konferencijski rad | 62 MNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (10.06.2024.)M62 - Predavanje po pozivu sa skupa nac. značaja štampano u izvodu |
| 2023 | Карактеристике кућног окружења и развој читалачких компетенција: кластер анализа података из студије PIRLS 2021![]() | Шева, Нада | Konferencijski rad | 64 MNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (10.06.2024.)M64 - Saopštenje sa skupa nac. značaja štampano u izvodu |
| 2023 | Готовы к переменам? Психометрические свойства «шкалы стадии изменений раннего образования и ухода 2.0» | Шева, Н. | Конференцијски рад | 31 MNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (10.06.2024.)M31 - Предавање по позиву са међ. скупа штампано у целини |
| 2023 | Феноменолошка анализа искуства наставника током професионалног учења о примени технике формулисања питања | Шева, Нада | Научни чланак | 22M22 - Међународни часопис категорије M22 |
| 2022 | Emergent literacy in Serbia: implicit theories of relevant participants![]() | Buđevac, Nevena | Конференцијски рад | 34 MNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (10.06.2024.)M34 - Саопштење са међ. скупа штампано у изводу |
| 2022 | Emergent literacy practices and policies in the systems with transparent orthography | Ševa, Nada | Конференцијски рад | 34 MNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (10.06.2024.)M34 - Саопштење са међ. скупа штампано у изводу |
| 2022 | Relations between vocabulary growth and indications of grammatical development in the Serbian CDIs data![]() | D. Anđelković | Конференцијски рад | 34 MNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (10.06.2024.)M34 - Саопштење са међ. скупа штампано у изводу |
| 2022 | Early Literacy and Numeracy Competencies: Predictors of Mathematics Achievement in the Dinaric Region | Džumhur, Ženeta; Ševa, Nada | Поглавље у монографији | 14 MNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (10.06.2024.)M14 - Монографска студија/поглавље у књизи М12 |
| 2022 | Usage of collaborative and reflexive technique in ecec teachers - horizontal learning in Serbia | Đerić, Ivana | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2021 | Постигнуће четвртака у области геометрије и геометријског мерења из перспективе истраживања TIMSS 2019![]() | Шева, Нада | Конференцијски рад | 64 MNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (10.06.2024.)M64 - Саопштење са скупа нац. значаја штампано у изводу |
| 2021 | Tipologija grešaka u rešavanju zadataka iz geometrije![]() | Milinković, Jasmina | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
| 2021 | Однос текста и илустрације: перспектива илустратора и учитеља | Лалић-Вучетић, Наташа | Научни чланак | 23M23 - Међународни часопис категорије M23 |
| 2021 | Timss 2019 in Serbia: through the lens of sdg 4 | Đerić, Ivana | Конференцијски рад | 34 MNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (10.06.2024.)M34 - Саопштење са међ. скупа штампано у изводу |
| 2021 | Разломци и децимални запис у истраживању TIMSS 2019: постигнуће ученика четвртог разреда из Србије | Чернош, Бојана; Шева, Нада | Конференцијски рад | 64 MNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (10.06.2024.)M64 - Саопштење са скупа нац. значаја штампано у изводу |
| 2021 | Методолошки аспекти израде асоцијативног речника придевских антонима и супротности српског језика![]() | Јакић Шимшић, Милена | Поглавље у монографији | 13 MNO za jezik i književnost (07.12.2023.)M13 - Монографска студија/поглавље у књизи М11 |