Резултати

еНаука >  Резултати >  Podsticajno kućno okruženje i razvoj čitalačkih kompetencija: broj knjiga i/ili učestalost čitanja sa decom
Назив: Podsticajno kućno okruženje i razvoj čitalačkih kompetencija: broj knjiga i/ili učestalost čitanja sa decom
Аутори: Ševa, Nada  ; Stojković, Jelena  
Остала ауторства: Gutvajn, Nikoleta  ; Ranđelović, Branislav  ; Radulović, Mladen  
Година: 2024
Публикација: PIRLS 2021 u Srbiji : rezultati međunarodnog istraživanja razvoja čitalačke pismenosti u četvrtom razredu osnovne škole
Издавач: Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-7447-167-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 185-210
URI: http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1105
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/924584
Пројекат: Ministarstvo nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije, institucionalno finansiranje - 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца