



Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2025 | Toward an Evidence-Based Framework for Training Students’ Collaborative Problem-Solving Skills: Introducing and Testing the PEER Model![]() | Krstić, Ksenija ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности |
2025 | Teachers' Views of Academically Gifted Students Through the Lens of the COVID-19 Pandemic: A Qualitative Study in Three Countries | Altaras, Ana ![]() ![]() | Научни чланак | 21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности |
2024 | Silence in the classroom: Suppressing (gifted) students’ curiosity and creativity | Altaras Dimitrijević, Ana ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Editorial for "Assessing emotional intelligence: Updates and issues"![]() | Mestre, Jose M; Altaras, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21M21 - Рад у врхунском међ. часопису |
2024 | (How) Does emotional intelligence contribute to collaborative problem solving? Findings from a systematic review of the literature | Altaras Dimitrijević, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | The lived experience of radical acceleration in the biographical narratives of exceptionally gifted adult musicians![]() | Jovanović, Olja ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | The role of emotional intelligence in collaborative problem solving: A systematic review.![]() | Altaras, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21M21 - Рад у врхунском међ. часопису |
2024 | PEER Training: Building successful collaborative problem-Solving Skills in Adolescents![]() | Baucal, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | “If not a musician–then what?”: Identity development in musically gifted radical accelerands![]() | Mutavdžin, Dejana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | An emotional intelligence training to enhance the quality of collaborative problem solving in high school students | Altaras Dimitrijević, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Saradnjom do rešenja – aktivnosti za podsticanje uspešne vršnjačke saradnje prema modelu ,,PEER’’ | Baucal, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Saradnjom do rešenja: Priručnik za realizaciju PEER modela rešavanja problema putem saradnje![]() | Baucal, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Остало | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Emotional intelligence and quality of collaborative problem solving in student teams: An empirical examination | Jolić Marjanović, Zorana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Collaborative Problem-Solving in the Educational Context: The Role of Emotional Intelligence | Nikitović, Tijana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | The Big Five and Collaborative Problem Solving: A Narrative Systematic Review![]() | Jolic-Marjanovic, Zorana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности |
2023 | A brief training in emotional intelligence to promote high school students’ teamwork and collaborative problem-solving capacities![]() | Altaras Dimitrijević, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Психологија - уџбеник за други разред гимназије и други и трећи разред подручја рада економија, право и администрација | Павловић, Зоран М. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Уџбеник | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Сарадњом до бољег решења, а вежбом до успешне сарадње: PEER тренинг за подстицање вештина колаборативног решавања проблема у средњошколској популацији![]() | Бауцал, Александар ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | “You can’t always get what you want” – An exploration of gifted students’ perspective on expected and performed roles of their main music teachers![]() | Dejana Mutavdžin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Testing and Implementing the Peer Model of Collaborative Problem-Solving: Project Peersolvers | Baucal, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |