



Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2025 | Toward an Evidence-Based Framework for Training Students’ Collaborative Problem-Solving Skills: Introducing and Testing the PEER Model![]() | Krstić, Ksenija ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+ |
2024 | Signs of consciousness in AI: Can GPT-3 tell how smart it really is? | Bojić, Ljubiša ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+ |
2024 | Saradnjom do rešenja – aktivnosti za podsticanje uspešne vršnjačke saradnje prema modelu ,,PEER’’ | Baucal, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Saradnjom do rešenja: Priručnik za realizaciju PEER modela rešavanja problema putem saradnje![]() | Baucal, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Остало | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Emotional intelligence and quality of collaborative problem solving in student teams: An empirical examination | Jolić Marjanović, Zorana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | An emotional intelligence training to enhance the quality of collaborative problem solving in high school students | Altaras Dimitrijević, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | PEER Training: Building successful collaborative problem-Solving Skills in Adolescents![]() | Baucal, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Editorial for "Assessing emotional intelligence: Updates and issues"![]() | Mestre, Jose M; Altaras, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21M21 - Водећи међународни часопис категорије M21 |
2024 | The role of emotional intelligence in collaborative problem solving: A systematic review.![]() | Altaras, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21aM21a - Водећи међународни часопис категорије M21a |
2024 | (How) Does emotional intelligence contribute to collaborative problem solving? Findings from a systematic review of the literature | Altaras Dimitrijević, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | A brief training in emotional intelligence to promote high school students’ teamwork and collaborative problem-solving capacities![]() | Altaras Dimitrijević, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2023 | The Big Five and Collaborative Problem Solving: A Narrative Systematic Review![]() | Jolic-Marjanovic, Zorana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | 21aM21a - Vodeći međunarodni časopis kategorije M21a |
2023 | Психологија - уџбеник за други разред гимназије и други и трећи разред подручја рада економија, право и администрација | Павловић, Зоран М. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Udžbenik | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2023 | Сарадњом до бољег решења, а вежбом до успешне сарадње: PEER тренинг за подстицање вештина колаборативног решавања проблема у средњошколској популацији![]() | Бауцал, Александар ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2023 | Common misconceptions about collaborative problem solving among high school students | Videnović, Marina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2022 | From collaboration to solutions: Encouraging collaborative problem solving through school practice![]() | Baucal, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2022 | Validating a situational judgment test of intercultural competence for use with education professionals | Starčević, Jelena ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Naučni članak | 23M23 - Međunarodni časopis kategorije M23 |
2022 | Obrazovanje tokom pandemije Kovid-19 u Srbiji: kvalitativna studija![]() | Baucal, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Izveštaj | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2022 | Trait emotional intelligence as a predictor of loneliness during the covid-19 pandemic![]() | Mijatović, Luka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
2022 | The peer model: A new framework for promoting collaborative problem-solving in young people | Baucal, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Konferencijski rad | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |