Istraživači



Filtrirano po:
???jsp.search.filter.citation_category???:  M23

GodinaNaslovAutor(i)Tip rezultataMp-kat.
2024Examining the factor structure of the teachers' sense of efficacy scale-short form in a Serbian sample of elementary-level teachers: A bifactor-ESEM approach (✓)Lazić, Milica  ; Marić-Jurišin, Stanislava  ; Malčić, Borka  Naučni članak
23M23 - Rad u međ. časopisu
2023Factor structure of the teacher autonomy scale (✓)Malčić, Borka  ; Marić-Jurišin, Stanislava  ; Tančić, Nataša  Naučni članak
23M23 - Rad u međ. časopisu
2022FACTOR STRUCTURE OF TEACHER SELF-ASSESSMENTINSTRUMENT (SITE II) (✓)Marić-Jurišin, Stanislava  ; Malčić, Borka  Naučni članak
23M23 - Rad u međ. časopisu
2022Factor Structure of the English Language Teaching Reflective Inventory (ELTRI) in the Serbian Educational Context (✓)Malčić, Borka  ; Marić Jurišin, Stanislava  Naučni članak
23M23 - Rad u međ. časopisu
2021Faktori pedagoške (ne)kompetentnosti roditelja za roditeljsku ulogu (✓)Malčić, Borka  ; Marić-Jurišin, Stanislava  ; Klemenović, Jasmina  Naučni članak
23M23 - Rad u međ. časopisu
2017Physical activity as an educational dimension in the contemporary pre-school curricula in the world and in SerbiaMalčić, Borka S.  ; Marić Jurišin, Stanislava D.  Naučni članak
23M23 - Rad u međ. časopisu
2017Attitudes of junior adolescents toward physical education through the prism of contextual factors and traits of a childMarić Jurišin, Stanislava D.  ; Malčić, Borka S.  ; Kostović, Svetlana M. Naučni članak
23M23 - Rad u međ. časopisu