| Issue Date | Title | Author(s) | Type | Мp-cat. | 
| 2021 | Berislav Popović: Varijacije za klavir, Gudački kvartet, Igra senke za duvački kvintet i Balada za gudače  | Mladjenovic, Popovic Tijana     | Book parts |  | 
| 2021 | Concerto for Viola and Orchestra / Viola Tango Rock Concerto of Benjamin Yusupov Tango as the ultimate consequence of all 'announcements'of the Concerto  | Mladjenovic, Popovic Tijana     | Conference Paper |  | 
| 2020 | Rediscovering Music Universe of Claude Debussy`s Preludes  | Tijana Popović Mladjenović    ; Ivana Petković Lozo    ; Kolić, Neda A.     | Conference Paper |  | 
| 2020 | Nagrada „Pavle Stefanović“ za 2019. godinu: Tijana Popović – Mlađenović, muzikolog (obrazloženje), koju dodeljuje Udruženje kompozitora i muzičkih pisaca Srbije  | Mladjenovic, Popovic Tijana     | Arch works |  | 
| 2020 | Reflections on Re-con-naissance  | Popović Mlađenović, Tijana     | Book parts |  | 
| 2020 | Pre i posle muzike Mesijanovog Kvarteta za kraj vremena / Before and After the Music of Messiaen’s Quatuor pour la fin du temps  | Popović-Mlađenović, Tijana B.     | Conference Paper |  | 
| 2019 | Могућа значења и тумачења феномена матерње мелодије у поетици Клода Дебисија  | Popović-Mlađenović, Tijana B.     | Conference Paper |  | 
| 2019 | ‘In-Between’ the Autonomous and Contingent Worlds of Music  | Popović-Mlađenović, Tijana B.     | Book parts |  | 
| 2019 | Modernist Identity of Belgrade`s Musical and Painting Environment of the mid-1960s  | Mladjenovic, Popovic Tijana     | Conference Paper |  | 
| 2019 | Rediscovering Music Universe of Claude Debussy`s Preludes - Symposia organized by Tijana Popović Mladjenović (Tijana Popović Mladjenović, Neda Kolić & Ivana Petković Lozo)  | Mladjenovic, Popovic Tijana     | Conference Paper |  | 
| 2019 | «Préludes» by Claude Debussy – the idea of the work as a cycle  | Popović-Mlađenović, Tijana B.    ; Ivana Petković Lozo     | Article |  | 
| 2019 | Preludes by Claude Debussy - the idea of the work as a cycle and imaginary paint art exhibition  | Popović-Mlađenović, Tijana B.     | Conference Paper |  | 
| 2019 | The Role of Spoken/Written Language in the Construction of Frederic Rzewski` s Marriage  | Popović-Mlađenović, Tijana B.    ; Nataša Penezić     | Article |  | 
| 2019 | Spori valcer kao mesto različitih individualnih stilskih zaokreta u umetničkoj muzici neposredno uoči Velikog rata  | Popović Mlađenović, Tijana     | Conference Paper |  | 
| 2019 | Рефлексивна дијалектика односа музике и слике у филмовима Барака и Самсара  | Popović-Mlađenović, Tijana B.    ; Igor Radeta | Article |  | 
| 2019 | Preludes by Claude Debussy - the Idea of the Work as a Cycle  | Popović-Mlađenović, Tijana B.    ; Ivana Petković Lozo     | Conference Paper |  | 
| 2019 | Viola Tango Rock Concerto Benjamina Jusupova. Muzika ima viziju - slušajući druge i sebe kroz nju  | Popović-Mlađenović, Tijana B.     | Conference Paper |  | 
| 2019 | Kroz Kutije zvuka 1 i 2 Srđana Hofmana  | Popović-Mlađenović, Tijana B.     | Book parts |  | 
| 2019 | Spisak br. 2 za simfonijski orkestar / Slike haosa VI Zorana Erića  | Popović-Mlađenović, Tijana B.     | Book parts |  | 
| 2018 | Imaginary Paint Art ‘Exhibition’ of Debussy’s Préludes as Complete Music-Dramaturgic Flow  | Mladjenović, Popović Tijana    ; Petković, Ivana Lozo     | Conference Paper |  |