Истраживачи



Филтрирано по:
???jsp.search.filter.citation_category???:  M23
Година:  [2010 TO 2019]

ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2019Hybrid images as part of the primary school chemistry class instruction: mastering the concepts of amino acids and proteinsHrin, Tamara  ; Sedlar, Agneš; Milenković, Dušica  ; Segedinac, Mirjana Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2019AN ANALYSIS OF THE HIGH SCHOOL STUDENTS’ ABILITIES TO READ REALISTIC, CONVENTIONAL, AND HYBRID IMAGES IN GENERAL CHEMISTRYРончевић Тамара  ; Ćuk Željka; Rodić Dušica  ; Segedinac Mirjana ; Horvat Saša  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2018Best practices of assessment as a way to promote effective learningMilenković, Dušica  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2018The Accuracy of Macro–Submicro–Symbolic Language of Future Chemistry TeachersMilenković, Dušica  ; Hrin, Tamara  ; Segedinac, Mirjana Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2016Development of Procedure for the Assessment of Cognitive Complexity of Stoichiometric TasksHorvat, Saša  ; Segedinac, Mirjana ; Milenković, Dušica  ; Hrin, Tamara  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2016Enhancement and Assessment of Students' Systems Thinking Skills by Application of Systemic Synthesis Questions in the Organic Chemistry CourseHrin, Tamara  ; Milenković, Dušica  ; Segedinac, Mirjana ; Horvat, Saša  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2016The impact of instructional strategy based on the triplet model of content representation on elimination of students’ misconceptions regarding inorganic reactionsMilenković, Dušica  ; Segedinac, Mirjana ; Hrin, Tamara  ; Horvat, Saša  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису