Rezultati 1-20 od 34
GodinaNaslovAutor(i)Tip rezultataMp-kat.
2025The impact of social media consumer engagement and greenwashing on green product purchase behaviorFilipović, Jovana  Konferencijski rad
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.
2025Uticaj marketing aktivnosti na društvenim medijima na ponašanje potrošača prema zelenim proizvodima - analiza domaćih i globalnih kompanijaФилиповић, Јована  ; Шапић, Срђан  Naučni članak
24+M24+ - Međunarodni časopis kategorije M24+
2024Uticaj međunarodnih migracija na dohodovnu nejednakost u evropskim tranzicionim zemljamaTubić Ćurčić, Tijana M.  ; Savićević, Marko  ; Dimitrijević, Miloš  ; Filipović, Jovana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Аktivnоsti prеduzеćа u Srbiјi nа društvеnim mrеžаmа - еmpiriјskо istrаživаnjеŠapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024Social media as determinant of green products purchase: the moderating role of green concernFilipović, Jovana  ; Šapić, Srđan  ; Zdravković, StefanНаучни чланак
24M24 - Водећи национални часопис категорије M24
2023The influence of the motivational factor of cultural intelligence on the acceptance of foreign brands in the Republic of SerbiaŠapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  ; Zdravković, StefanArticle
23M23
2023Social media and corporate image as determinants of global and local brands purchase : Moderating effects of consumer openness to foreign culturesFilipović, Jovana  ; Šapić, Srđan  ; Dlačić, JasminaArticle
24M24
2023Animozitet kao determinanta kupovine domaćih i inostranih brendovaŠapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  Book parts
Mp. category will be shown later
2022Uticaj nacionalnog identiteta na kupovinu domaćih proizvodaŠapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  Book parts
Mp. category will be shown later
2021Uticaj korporativne društvene odgovornosti preduzeća na kupovinu domaćih i evropskih proizvodaŠapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  Book parts
Mp. category will be shown later
2021The effect of country - of - origin image trough quality, design and attractiveness related to product on consumer loyaltyŠapić, Srđan  ; Lazarević, Jovana  ; Filipović, Jovana  Article
52M52
2020Uticaj demografskih karakteristika potrošača na percipiranu vrednost evropskih brendovaŠapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  Book parts
Mp. category will be shown later
2020The impact of consumersʼ traveling and media activities on consumer behaviour towards purchasing global brandsFilipović, Jovana  ; Šapić, Srđan  Article
51M51
2020Analiza socio-psiholoških faktora potrošačkog etnocentrizma - moderatorski efekat nacionalnog identitetaZdravković, Stefan; Šapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  Article
51M51
2020Детерминанте ставова и намера потрошача у погледу куповине домаћих и глобалних брендоваФилиповић, Јована С.  Doctoral theses
70M70
2019The influence of habits and customs as elements of culture on consumer behaviour in the sector of tourismŠapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  ; Lazarević, Jovana  Conference Paper
Mp. category will be shown later
2019Међународни маркетингŠapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  Text book
Mp. category will be shown later
2019Анализа ставова и намера потрошача према коришћењу услуга интернет банкарстваFilipović, Jovana  Article
53M53
2019Consumption in fast-food restaurants in Croatia and SerbiaŠapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  ; Dlačić, JasminaNaučni članak
22M22 - Međunarodni časopis kategorije M22
2019Uticaj prestiža i materijalizma na kupovinu evropskih brendovaŠapić, Srđan  ; Golo, Jovana S.  Poglavlje u monografiji
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.