Истраживачи

Резултати 21-40 од 61

ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2018Kvalitet poljoprivrednih proizvoda kao osnova konkurentnosti turističke ponude (✓)Dejan Sekulić  ; Marija Mandarić  ; Cvijanović, Drago V.  ; Marija Kostić  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Značaj EWOM u oceni kvaliteta usluga u hotelijerstvu (✓)Sekulić, Dejan  ; Cvijanović, Drago  ; Mandarić, Marija  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Traditional Values in the Function of Promotion of Šumadija and Pomoravlje as Rural Tourism Destinations (✓)Mandarić, Marija  ; Milićević, Snežana  ; Sekulić, Dejan  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2017VALUE CREATION AS A FACTOR OF ATTRACTING AND RETAINING CUSTOMERS IN THE HOTEL INDUSTRY (✓)Marija Lj. Mandarić  ; Dejan Sekulić  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Customer relationship management in the function of creating customer satisfaction and brand loyalty (✓)Mandarić, Marija Lj.  ; Sekulić, Dejan B.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017The research of the importance of events for the development and branding of the city of Niš as a tourism destination (✓)Marija Lj. Mandarić  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2017Positioning strategy in the function of improving the market position of brends: Wine roads of Serbia (✓)Cvijanović, Drago V.  ; Mandarić, Marija Lj.  ; Sekulić, Dejan B.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2017Истраживање значаја манифестација за развој и брендирање града Ниша као туристичке дестинације (✓)Mandarić, Marija Lj.  ; Ivana StamenkovićНаучни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису
2017Value creation as a factor of attracting and retaining customers in hotel industry (✓)Sekulić, Dejan B.  ; Mandarić, Marija Lj.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Role and significance of tourism destinations branding (✓)Mandarić, Marija Lj.  ; Milićević, Snežana  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016The Role of CSR in the Development of Sustainable Tourism in Serbia (✓)Mandarić, Marija  ; Milovanović, Vesna  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Strategijski brend menadžment : orijentacija na brend kao faktor konkurentskog poslovanja kompanija (✓)Mandarić, Marija  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Motivation of travelers for participation in wine tourism in Serbia (✓)Sekulić, Dejan  ; Mandarić, Marija  ; Milovanović, Vesna  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2015Kreiranje dugoročne vrednosti brenda (✓)Petković, Goran  ; Mandarić M.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015City branding, ICT and Corporate Social Responsibility: Case Telekom Srbija - Kragujevac Talking (✓)Mandarić, Marija  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Uticaj zelene poslovne prakse na satisfakciju i lojalnost potrošača u hotelskoj industriji (✓)Sekulić, Dejan  ; Mandarić, Marija  ; Maksimović Sekulić, NinaНаучни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2014Models for Measuring Services Quality and Customer Satisfaction in Hotel Industry (✓)Sekulić, Dejan  ; Mandarić, Marija  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2014Brand management in tourism education: Role of development and building of strong brand for a higher education institution in tourism (✓)Mandarić, Marija  ; Sekulić, Dejan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Analiza poslovanja sto najuspešnijih kompanija jadranskog regiona (✓)Sekulić, Dejan  ; Mandarić, Marija  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Izvozni marketing konditorske industrije Srbije: empirijska studija – koncern Bambi-Banat a.d (✓)Sekulić, Dejan B.  ; Mandarić, Marija Lj.  ; Milićević, Snežana  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Резултати 21-40 од 61