Резултати

еНаука >  Резултати >  Positioning strategy in the function of improving the market position of brends: Wine roads of Serbia
Назив: Positioning strategy in the function of improving the market position of brends: Wine roads of Serbia
Аутори: Cvijanović, Drago V.  ; Mandarić, Marija Lj.  ; Sekulić, Dejan B.  
Година: 2017
Публикација: Actual problems of agrarian economy: Theory, practice, strategy
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-966-496-426-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 223-228
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/472501
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.