Резултати 1-20 од 50

ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2024Utilización de la evaluación formativa para mejorar los resultados de aprendizaje de estudiantes en los ambientes híbridos de la enseñanza superiorV. Gavranović  ; M. Veljković Michos  ; S. Alčaković  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2024The impact of media digitalization on political communication in Serbia (✓)A. Belačić; S. Alčaković  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Political Communication in Serbia – Digital Versus Traditional Media (✓)A. Belačić; S. Alčaković  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Teachers’ Attitudes towards Mandatory and Optional Professional Development Programmes in the Republic of Serbia (✓)V. Gavranović  ; S. Alčaković  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2023The Impact of Internet Media on Video Marketing in Serbia (✓)A. Belačić; S. Alčaković  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Who to engage in promotion?The position of athletes in celebrity endorsement communication strategies (✓)I. Savić  ; S. Alčaković  ; I. Brdar  ; D. PetkovićНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Super Bowl Ads in the Period from 2017-2022 (✓)S. Alčaković  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2023Review of The Role of Generative Artificial Intelligence in Contemporary Digital Marketing (✓)A. Belačić; S. Alčaković  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2023Intragroup conflict and cohesion in interactive sports teams (✓)G. Dobrijević  ; S. Alčaković  Научни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2022Marketing and new technologies - The use of NFT in promotional activities of brands - an overview (✓)I. Savić  ; M. Obradović  ; S. Alčaković  ; D. KratovacКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2022Online Learning during the Pandemic of Covid-19: Experiences of Students and Universities (✓)I. Savić  ; S. Alčaković  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2022University students' experiences and attitudes toward online learning during the pandemic COVID-19 (✓)I. Savić  ; S. Alčaković  ; A. NJeguš  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2021Digital marketing (Digitalni marketing) (✓)Alcakovic, Slavko  ; Đorđević, Aleksandar  ; Savanović, Nikola  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020THE IMPORTANCE OF CREATING DIGITAL BRANDS IN SPORTS (✓)T. Stefanović; S. Alčaković  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2020Perception of Cohesion in Interactive Sports Teams (✓)Dobrijević, Gordana  ; Đorđević Boljanović, Jelena  ; Alčaković, Slavko  ; Lazarević, SnežanaНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2019Generacija Z: Značaj kulturnog nasleđa u odabiru turističke destinacije (✓)Maja Obradović  ; Jovan Popesku ; Jelena Stanković  ; Slavko Alčaković  ; Pavlović, Danijel S. Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Use of Social Media in Communication Strategies of Premier League Football Clubs (✓)M. Obradović  ; S. Alčaković  ; D. Vyugina; S. TasevskiКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Marketing u sportu (✓)Alčaković, Slavko  ; McIntyre, Jelena  ; Brdar, Ivana  Уџбеник
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019The Generation Z in Serbia: Ready for the great openning (✓)S. Alčaković  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2018Emotional context and effectiveness of tv advertising (✓)Alčaković, Slavko  ; Orlić, Ana  ; Đurić, VeljkoНаучни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Резултати 1-20 од 50