Резултати

еНаука >  Резултати >  Review of The Role of Generative Artificial Intelligence in Contemporary Digital Marketing
Назив: Review of The Role of Generative Artificial Intelligence in Contemporary Digital Marketing
Pregled uloge generativne veštačke inteligencije u savremenom digitalnom marketingu
Аутори: A. Belačić; S. Alčaković  
Година: 2023
Публикација: The Scientific Conference SINERGIJA 2023: “Artificial Intelligence: Innovation, Application and Ethical Challenges“.
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: vol. 24 br. 9 str. 7-10
DOI: 10.7251/ZRSNG2324007B
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/9772
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/894025
URL: https://doisrpska.nub.rs/index.php/SNG/article/view/10626/10265
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.