Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Review of The Role of Generative Artificial Intelligence in Contemporary Digital Marketing
Naziv: Review of The Role of Generative Artificial Intelligence in Contemporary Digital Marketing
Pregled uloge generativne veštačke inteligencije u savremenom digitalnom marketingu
Autori: A. Belačić; S. Alčaković  
Godina: 2023
Publikacija: The Scientific Conference SINERGIJA 2023: “Artificial Intelligence: Innovation, Application and Ethical Challenges“.
Tip rezultata: Konferencijski rad
Kolacija: vol. 24 br. 9 str. 7-10
DOI: 10.7251/ZRSNG2324007B
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/9772
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/894025
URL: https://doisrpska.nub.rs/index.php/SNG/article/view/10626/10265
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.