Резултати

еНаука >  Резултати >  Teachers’ Attitudes towards Mandatory and Optional Professional Development Programmes in the Republic of Serbia
Назив: Teachers’ Attitudes towards Mandatory and Optional Professional Development Programmes in the Republic of Serbia
Аутори: V. Gavranović  ; S. Alčaković  
Година: 2023
Публикација: The New Educational Review
ISSN: 1732-6729 New Educational Review Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 73 br. 3 str. 201-211
DOI 10.15804/tner.23.73.3.15
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/9675
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/893990
URL: https://czasopisma.marszalek.com.pl/en/10-15804/tner/1325-tner2023/tner73/11621-tner2023315
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.