Резултати
еНаука >
Резултати >
Teachers’ Attitudes towards Mandatory and Optional Professional Development Programmes in the Republic of Serbia
Назив: | Teachers’ Attitudes towards Mandatory and Optional Professional Development Programmes in the Republic of Serbia | Аутори: | V. Gavranović ; S. Alčaković | Година: | 2023 | Публикација: | The New Educational Review | ISSN: | 1732-6729 New Educational Review Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 73 br. 3 str. 201-211 | DOI : | 10.15804/tner.23.73.3.15 | URI: | http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/9675 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/893990 |
URL: | https://czasopisma.marszalek.com.pl/en/10-15804/tner/1325-tner2023/tner73/11621-tner2023315 | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.