Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing and new technologies - The use of NFT in promotional activities of brands - an overview
Назив: Marketing and new technologies - The use of NFT in promotional activities of brands - an overview
Аутори: I. Savić  ; M. Obradović  ; S. Alčaković  ; D. Kratovac
Година: 2022
Публикација: Međunarodni naučni skup SINERGIJA 2022
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: vol. 23 br. 8
DOI: 10.7251/ZRSNG2223027S
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/9189
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/715213
URL: https://doisrpska.nub.rs/index.php/SNG/article/view/9547/9242
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.