Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2023 | Sports activities and psychophysical health of deaf and hard of hearing people![]() | Karić B., Jasmina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Self-assessment of adults with acquired hearing loss in the context of self-esteem and psychosocial functioning | Karić, Jasmina ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Smernice za rad sa gluvim sportistima | Kordić, Milena ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Водећи национални часопис категорије M24 |
2022 | Stavovi sportskih trenera prema gluvoći kao indikator stvaranja inkluzivne klime | Karić, Jasmina ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Водећи национални часопис категорије M24 |
2022 | Примена моторичког учења у рехабилитацији особа с неуролошким поремећајима | Сретеновић, Ивана ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2022 | Uticaj pandemije Covid-19 virusa na gluve i nagluve adolescente | Kordić, Milena ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2021 | Metodika nastave matematike za gluvu i nagluvu decu | Karić, Jasmina ![]() ![]() | Уџбеник | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2021 | Stavovi srednjoškolaca tipičnog razvoja prema vršnjacima sa senzornim smetnjama i poremećajima![]() | Radovanović, Vesna; Karić, Jasmina ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2020 | Samoefikasnost nastavnika osnovne škole u inkluzivnom obrazovanju | Radić-Šestić, Marina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2020 | Prikaz programa rane intervencije gluve i nagluve dece i dece sa kohlearnim implantom | Karić, Jasmina ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Sindrom izgaranja defektologa zaposlenih u školama za decu sa smetnjama u razvoju![]() | Jovanović, Vesna R.; Karić, Jasmina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 51M51 - Водећи национални часопис категорије M51 |
2019 | Work-related burnout syndrome in special education teachers working with children with developmental disorders - possible correlations with some socio-demographic aspects and assertiveness![]() | Jovanović, Vesna; Karić, Jasmina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 22M22 - Међународни часопис категорије M22 |
2019 | Analiza postojećih mera podrške za studente sa invaliditetom na univerzitetu u Beogradu | Karić, Jasmina ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2019 | Socijalne kompetencije gluve i nagluve dece u inkluzivnim predškolskim ustanovama | Radovanović, Vesna ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | Asertivna komunikacija defektologa koji realizuju nastavu u školama za decu sa smetnjama u razvoju | Jovanović, Vesna; Karić, Jasmina ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | Програм „шумска тајна“ као облик амбијенталне наставе | Karić, Jasmina ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2018 | Poređenje rezultata na testu vizuo-motorne integracije gluve i nagluve dece i dece tipičnog razvoja | Radovanović, Vesna; Kovačević, Jasmina ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2017 | Using guide for monitoring the child (gmcd) as instrument in the practice of physiatrists | Vukićević, Danijela; Radovanović, Vesna; Karić, Jasmina ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2016 | System support for families of children with disabilities with emphasis on families of deaf children | Karić, Jasmina ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2016 | Potencijal interaktivnih belih tabli u obrazovanju gluvih i nagluvih učenika | Radovanović, Vesna; Karić, Jasmina ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |